the internshipAm avut deosebita placere de a vedea la cinema unul din cele mai bune filme din ultima vreme. Imi place cand petrec timp de calitate urmarind un film de calitate. Si The Internship este cu siguranta un film de calitate. Iar modul in care Owen Wilson si Vince Vaughn au jucat rolurile a fost exceptional.

Dar sa nu mai lungim vorba si sa trecem la subiect. Iata cele 3 lucruri pe care le-am invatat eu personal in urma vizionarii filmului:

  1. Viitorul e online, dar offline-ul are inca un rol important. Fenomenul Google va ajunge sa impanzeasca vietile noastre si in curand (de fapt traim deja asta) vom fi dependenti de internet si de dispozitivele mobile care ne pot tine „on the line” (cum ar spune Billy – Vince Vaughn). Insa nu trebuie sa neglijam (inca) partea de offline. Contactul face-to-face si relationarea inter-umana ramane un factor important in vietile noastre. Chiar si unele contracte importante de publicitate la Google se semneaza offline.
  2. Networkingul poate fi cheia catre succes. Crearea de relatii cu colegii de la birou, atat cei de pe acelasi nivel ierarhic cu tine, cat si superiorii, te poate ajuta atunci cand nu te astepti. Nu spun ca trebuie sa urmariti anumite avantaje si in aceasta idee sa stabiliti relatii cu superiorii, pentru ca nu despre asta este networkingul, ci spun ca o relatie de calitate dezvoltata in timp te poate ajuta. Si orice ar spune lumea, relatiile sunt cele care ne fac viata mai frumoasa, ne ajuta in diferite situatii, duc la vanzari fara efort etc. Investind in relatii vei ajunge mult mai usor la succes.
  3. Pana la urma, totul se rezuma la…vanzari. Da, unii ma pot acuza ca sunt subiectiv aici pentru ca sunt om de vanzari, dar acesta e adevarul. Vanzarile misca afacerile, fac lucrurile sa evolueze si sa se intample. Rezultatele din urma unei vanzari iti pot aduce muuuuuuuuuuuulte beneficii.

Reamintesc, sunt lucruri pe care eu le-am invatat sau le-am remarcat in film si este parerea mea personala.

Te incurajez sa mergi la cinema sa vizionezi acest film, e genial! Daca vrei sa te convingi de asta, poti viziona trailerul aici.

Iti doresc vizionare placuta!

 

Bogdan B.M.

